Je kunt als zorgverlener te maken krijgen met een ontevreden cliënt. Dit kan gaan over een fout, complicatie of verwachtingen die anders hebben uitgepakt. Wat het ook is, erover praten en in gesprek blijven is essentieel. Als MBOG kunnen we je daarbij helpen. Want dit kunnen moeilijke gesprekken zijn. Ook daarna, als je er met de cliënt niet uitkomt, en die cliënt dient een klacht in bij de tuchtraad, dan helpen wij je. Enerzijds met de mentale kant, en anderzijds met de praktische kant. Wil je informatie hierover, neem dan contact op met ons via klachten@mbog.nl
Je hoopt het niet, maar het kan gebeuren: er is een klacht of een geschil ontstaan met een cliënt over een behandeling. Bij KAB klachten en geschillen zijn MBOG-klachtenfunctionarissen werkzaam. We adviseren je altijd het eerst met de cliënt op te lossen. Wil je toch hulp? Schroom niet contact op te nemen.
+ Neem contact opJe bent client bij een behandelaar die lid is bij MBOG. Maar je bent niet tevreden over een behandeling of over de zorgverlener? Dan neem je als eerste contact op met je zorgverlener. Als het niet lukt er samen uit te komen en het naar ieders tevredenheid op te lossen, dan kun je contact opnemen met MBOG. We vragen je de klacht of het geschil zo goed mogelijk te omschrijven en daarna volgt hoor en wederhoor met de zorgverlener en met jou. Samen proberen we het op te lossen.
+ Neem contact opBiochemie - Basis van het bestaan Als een klacht ontstaat, dan is het goed te weten
Fytotherapie – kennis van plantaardige geneesmiddelen De fytotherapie gaat verder als de diagnose vanuit de biochemie
Natuurgeneeskunde – ideaal aanvullend Als MBOG-behandelaren van de natuurgeneeskunde ervaren we keer op keer hoe het
© MBOG 2023