Klacht, Geschil, Tucht

Zorgverleners & Cliënten

Je kunt als zorgverlener te maken krijgen met een ontevreden cliënt. Dit kan gaan over een fout, complicatie of verwachtingen die anders hebben uitgepakt. Wat het ook is, erover praten en in gesprek blijven is essentieel. Als MBOG kunnen we je daarbij helpen. Want dit kunnen moeilijke gesprekken zijn. Ook daarna, als je er met de cliënt niet uitkomt, en die cliënt dient een klacht in bij de tuchtraad, dan helpen wij je. Enerzijds met de mentale kant, en anderzijds met de praktische kant. Wil je informatie hierover, neem dan contact op met ons.

Zorgverleners

Je hoopt het niet, maar het kan gebeuren: er is een klacht of een geschil ontstaan met een cliënt over een behandeling. Bij MBOG zijn drie klachtenfunctionarissen werkzaam: Marion Middelkoop, Rian Bruijn van Dorst en Ans Noordmans. We adviseren je het eerst met de cliënt op te lossen. Wil je daarna toch hulp? Schroom niet contact op te nemen.

+ Neem contact op

Cliënten

Je bent client bij een behandelaar die lid is bij MBOG. Maar je bent niet tevreden over een behandeling of over de zorgverlener? Dan neem je als eerste contact op met je zorgverlener. Als het niet lukt er samen uit te komen, en het naar ieders tevredenheid op te lossen, dan kun je contact opnemen met ons. We vragen je de klacht of het geschil zo goed mogelijk te omschrijven en daarna volgt hoor en wederhoor met de zorgverlener en met jou. Samen proberen we het op te lossen.

+ Neem contact op

MBOG disciplines

biochemie

Biochemie

BIOCEHMIE & SYSTEMISCH DENKEN Informatie volgt spoedig. vind hier uw behandelaar voor deze specialistische therapie

Lees verder

Fytotherapie

FYTOTHERAPIE  KRUIDENGENEESKUNDEInformatie volgt spoedig. vind hier uw behandelaar voor deze specialistische therapie

Lees verder

Natuurgeneeskunde

NATUURGENEESKUNDEIn de natuurgeneeskunde gaat men uit van een causaal verband (er nooit sprake is van één

Lees verder
X